Kodeks Etyczno-Zawodowy BTL Serwis Sp. z o.o.

BTL Serwis Sp. z o.o.
93-120 Łódź, ul. Przybyszewskiego 176/178
https://lovetodive.pl
KRS: 0000260493
NIP: 7282621939
REGON: 100218718
Tel.: +48 602 45 89 89

PREAMBUŁA

Firma BTL Serwis Sp. z o.o. oraz cały zespół realizując swoje działania:

  • przestrzega zasad wolnej i uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wszystkich uczestników obrotu gospodarczego,
  • zapewnia poprawność i jasność sformułowań w zawieranych umowach,
  • świadczy usługi rozwojowe z należytą starannością oraz zgodnie z opublikowaną informacją o usłudze,
  • zapewnia poufność informacji uzyskanych w związku ze świadczeniem usług rozwojowych.

Zespół trenerów/doradców i pracowników firmy BTL Serwis Sp. z o.o. działa na rzecz swojego klienta wdrażając przy tym zasadę „po pierwsze nie szkodzić” (primum non nocere). Zobowiązuje się on uaktualniać swoją wiedzę w zakresie zagadnień prawnych oraz pielęgnować swoją postawę otwartości na innych, szanować ich wolność i równość.

DEFINICJE

Trener firmy BTL Serwis Sp. z o.o. (zwany dalej „Trenerem/doradcą”) – każdy członek Zespołu Trenerów firmy, niezależnie czy jest on trenerem, szkoleniowcem, coachem, czy facylitatorem, a który podejmuje działania w ramach programu.
Uczestnik – każda osoba uczestnicząca w szkoleniu/doradztwie realizowanym przez Trenera/doradcę.
Proces szkoleniowy/doradczy – wieloetapowy proces realizacji cyklu szkoleniowego, który składa się z procesu identyfikacji i analizy potrzeb szkoleniowych/doradczych, projektowania treningu/szkolenia/doradztwa, prowadzenia treningu/szkolenia/doradztwa, ewaluacji i planowania dalszych działań.
Szkolenie/doradztwo – etap procesu szkoleniowego polegający na prowadzeniu szkolenia/treningu/doradztwa przez Trenera/Doradcę.
Kodeks – niniejszy Kodeks Etyczno-Zawodowy firmy BTL Serwis Sp. z o.o.

UCZESTNICY SZKOLENIA/DORADZTWA

  1. Każdy Uczestnik szkolenia/doradztwa jest osobą, której przysługuje pełnia podmiotowości wobec osoby Trenera/Doradcy.
  2. Trener/Doradca respektuje prawo każdej osoby do wolności i równego traktowania bez względu na jakiekolwiek różnice.
  3. Trener/Doradca zawsze szanuje odrębność światopoglądową i autonomię psychiczną Uczestników.
  4. Trener/Doradca nie może narzucać treści nieneutralnych religijnie, politycznie lub ideologicznie.
  5. Trener/Doradca okazuje szacunek Uczestnikom, stale poszerzając swoją wiedzę.
  6. Trener/Doradca dba o dobro uczestników na każdym etapie procesu.
  7. Zasada primum non nocere obowiązuje na każdym etapie szkolenia.
  8. Trener/Doradca działa zawsze na rzecz uczestników.
  9. Cele szkoleniowe realizowane są w oparciu o analizę potrzeb uczestników.

OBOWIĄZEK PRAWNY

  1. Trener/Doradca ma obowiązek respektować prawo własności, w tym intelektualnej.
  2. Zawsze powołuje się na źródła wykorzystywanych materiałów.
  3. Chroni własność intelektualną uczestników.
  4. Może wykorzystywać materiały tylko za zgodą autora.
  5. Przestrzega przepisów o ochronie danych osobowych.
  6. Pracuje na podstawie uczciwej umowy cywilno-prawnej.
  7. Szanuje zasady uczciwej konkurencji.
  8. Stale poszerza wiedzę poprzez kursy i szkolenia.
  9. Prowadzi tylko te szkolenia, do których posiada kwalifikacje.
  10. Realizuje kodeks w sposób uczciwy i zaangażowany.