Regulamin sklepu internetowego LoveToDive.pl
§1 Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy LoveToDive.pl, dostępny pod adresem https://lovetodive.pl, jest prowadzony przez firmę BTL Serwis Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi przy ul. Przybyszewskiego 176/178, 93-120 Łódź, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000260493, NIP 7282621939, REGON 100218718.
- Kontakt ze sklepem możliwy jest pod numerem telefonu +48 602 45 89 89 oraz poprzez adres e-mail dostępny na stronie sklepu.
- Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego, w tym składania zamówień, płatności, realizacji dostaw, zwrotów i reklamacji.
§2 Oferta i ceny
- Sklep internetowy LoveToDive.pl oferuje sprzedaż detaliczną sprzętu nurkowego, akcesoriów, odzieży sportowej oraz usług związanych z nurkowaniem.
- Wszystkie ceny są podane w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen i oferty w dowolnym momencie. Zmiany nie wpływają na zamówienia już złożone i opłacone.
§3 Składanie zamówień
- Zamówienia można składać przez stronę internetową https://lovetodive.pl.
- Klient składający zamówienie zobowiązany jest do podania prawdziwych danych niezbędnych do jego realizacji.
- Potwierdzenie przyjęcia zamówienia przesyłane jest na adres e-mail podany podczas składania zamówienia.
§4 Płatności
- Dostępne formy płatności:
- przelew tradycyjny,
- płatność online za pośrednictwem systemów płatniczych (np. Przelewy24),
- karta płatnicza.
- Płatność za zamówienie powinna być dokonana w terminie 7 dni roboczych, w przeciwnym razie zamówienie może zostać anulowane.
§5 Dostawa
- Dostawy realizowane są na terenie Polski i krajów Unii Europejskiej.
- Koszty dostawy są określane podczas składania zamówienia.
- Czas dostawy wynosi zazwyczaj od 2 do 7 dni roboczych od dnia zaksięgowania płatności.
§6 Reklamacje i niezgodności
- Sklep LoveToDive.pl stosuje szczegółową procedurę obsługi reklamacji i niezgodności, opartą na wewnętrznym systemie zarządzania jakością firmy BTL Serwis Sp. z o.o.
Procedura reklamacyjna:- Identyfikacja i udokumentowanie niezgodności.
- Analiza niezgodności – ustalenie przyczyny i sposobu dalszego postępowania.
- Usunięcie niezgodności.
- Ocena skuteczności realizacji działań.
- Działania korygujące i analiza przyczyn.
- Reklamacja zgłaszana jest bezpośrednio do Najwyższego Kierownictwa, które uruchamia postępowanie reklamacyjne, zapisuje historię w Rejestrze niezgodności/reklamacji (Załącznik nr 4), kontaktuje się z odpowiednim pracownikiem i klientem w celu wyjaśnienia sprawy, przedstawia klientowi propozycję rozwiązania, a po akceptacji przez klienta wysyła podsumowanie e-mailem.
Działania korygujące:
Mają na celu wyeliminowanie przyczyn reklamacji i zapobieżenie ich powtórzeniu. Są dokumentowane w Rejestrze działań korygujących (Załącznik nr 4a).
§7 Zwroty
- Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od otrzymania zamówienia bez podania przyczyny.
- W celu odstąpienia od umowy należy przesłać oświadczenie drogą elektroniczną lub pocztą.
- Towar powinien być zwrócony w stanie nienaruszonym, kompletny, w oryginalnym opakowaniu.
- Koszty odesłania towaru pokrywa klient, chyba że zwrot wynika z błędu sklepu lub wady produktu.
- Zwrot płatności zostanie dokonany nie później niż 14 dni od otrzymania towaru przez sklep.
§8 Ochrona danych osobowych
- Administratorem danych osobowych jest BTL Serwis Sp. z o.o.
- Dane są przetwarzane w celu realizacji zamówień i kontaktu z klientem, zgodnie z przepisami RODO.
- Klient ma prawo do wglądu, edycji oraz żądania usunięcia swoich danych.
§9 Postanowienia końcowe
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Zmiany obowiązują od momentu ich publikacji na stronie internetowej.
- W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.